Concoursen

Concours- en nevenactiviteiten agenda 2018

Ieder indoor-seizoen organiseert de Rijvereniging Hasselt een aantal dressuurwedstrijden voor zowel paarden als pony’s. Vanaf 2015 organiseren wij ook in de zomermaanden wedstrijden in onze buitenbak. Hieronder de data voor het outdoor & indoor seizoen 2018. Voor opgave ga naar: www.wedstrijdplatform.nl. Ook organiseren wij nevenactiteiten. Opgave kan via rijvereniginghasselt@kpnmail.nl

8 juni 2019

Dressuur wedstrijd voor pony's & paarden

Klassen BB - M2

De wedstrijd vindt plaats in de omheinde buitenbak met zandbodem.

Voor opgave zie Startlijsten.nl

Oefen dressuur

Oefendressuur  2019

Bij voldoende opgaves worden er op de 2e & 4e woensdagavond van de maand een oefendressuur, klasse BB - M2 voor pony's & paarden georganiseerd.

Voor exacte data, zie Startlijsten.nl

Vanaf 18.00 uur wordt er gestart, met een maximaal van 12 deelnemers per avond.

De kosten zullen zijn € 12,50 per opgave > 5 minuten voor het rijden van de proef en daarna nog een kwartier instructie met uitleg en verbeter punten door een officiële jury.

Opgave door het sturen van een mail naar wedstrijdsecretariaat-hasselt@hotmail.com

U bepaalt zelf wanneer u een uitslag de moeite waard vindt om te publiceren.

Als u uitslagen mailt, geeft u automatisch toestemming tot publicatie.
Publicatie geschiedt in de regionale weekbladen (Stadskoerier, De Brug & de 3 Watersteden)
Uiterste inlevertijd is zondag 20.00 uur. U kunt dit mailen naar Antoinet van de Velde: bertenantoinet@ziggo.nl

Wedstrijdsecretariaat

De organisatie van de concoursen welke worden gehouden onder de vlag van de KNHS behoort tot de verantwoordelijkheid van deze commissie. Ook de bixie wedstrijden vallen hieronder. Het wedstrijdsecretariaat wordt gevormd door Simone Kampstra ( wedstrijdsecretaris) & Antoinet van de Velde.

Oefendressuur

Elke 2e woensdagavond van de maand wordt er een oefendressuur georganiseerd. Deelnemers moeten een dressuurproef afleggen en worden hierbij beoordeeld door een erkend jurylid. Na afloop van de proef neemt het jurylid samen met de ruiter of amazone de proef door en wijst zonodig op eventuele verbeterpunten.

Prijs is € 12,50 en 20 minuten per combinatie, maximaal 12 opgaves. Opgave kan via wedstrijdsecretariaat-hasselt@hotmail.com