concoursen

Concours- en nevenactiviteiten agenda 2018

Ieder indoor-seizoen organiseert de Rijvereniging Hasselt een aantal dressuurwedstrijden voor zowel paarden als pony’s. Vanaf 2015 organiseren wij ook in de zomermaanden wedstrijden in onze buitenbak. Hieronder de data voor het outdoor & indoor seizoen 2018. Voor opgave ga naar: www.wedstrijdplatform.nl. Ook organiseren wij nevenactiteiten. Opgave kan via rijvereniginghasselt@kpnmail.nl

29 september

Dressuur wedstrijd pony's & paarden

De laatste outdoor dressuur wedstrijd van dit seizoen. Voor zowel pony's & paarden.

Opgave dmv het sturen van een mail naar wedstrijdsecretariaat-hasselt@hotmail.com

06 oktober

3 november

15 december

Dressuur wedstrijd voor pony's

Dressuur wedstrijd voor paarden

U bepaalt zelf wanneer u een uitslag de moeite waard vindt om te publiceren.

Als u uitslagen mailt, geeft u automatisch toestemming tot publicatie.
Publicatie geschiedt in de regionale weekbladen (Stadskoerier, De Brug & de 3 Watersteden)
Uiterste inlevertijd is zondag 20.00 uur. U kunt dit mailen naar Antoinet van de Velde: bertenantoinet@ziggo.nl

Wedstrijdsecretariaat

De organisatie van de concoursen welke worden gehouden onder de vlag van de KNHS behoort tot de verantwoordelijkheid van deze commissie. Ook de bixie wedstrijden vallen hieronder. Het wedstrijdsecretariaat wordt gevormd door Simone Kampstra ( wedstrijdsecretaris), Antoinet van de Velde.

Oefendressuur / oefenspringen

In de winterperiode (okt - mrt ) wordt iedere 2e woensdagavond, bij voldoende opgaves, van de maand in onze rijbak een z.g. oefenparcours springen georganiseerd. Vanaf 19.00 uur de pony's en vanaf 20.00 uur de paarden, prijs is € 5,- per ronde, graag gepast betalen en melden in de kantine. Opgave kan via wedstrijdsecretariaat-hasselt@hotmail.com

Elke 3e woensdagavond van de maand wordt er een oefendressuur georganiseerd. Deelnemers moeten een dressuurproef afleggen en worden hierbij beoordeeld door een erkend jurylid. Na afloop van de proef neemt het jurylid samen met de ruiter of amazone de proef door en wijst zonodig op eventuele verbeterpunten.

Prijs is € 12,50 en 20 minuten per combinatie, maximaal 14 opgaves. Opgave kan via wedstrijdsecretariaat-hasselt@hotmail.com