Sponsoren

Onze sponsoren

Vol trots mogen we ze presenteren:
De sponsoren van Rijvereniging Hasselt!

Wilt u de vereniging ook een warm hart toedragen?

Dier all in

Eén van onze hoofdsponsoren is de dierenspeciaalzaak Dier-all in uit Vollenhove. Eigenlijk zegt de naam al genoeg. Dier-All in heeft een ruim en divers assortiment voor o.a. benodigheden en voer voor honden, katten, kippen en paarden. Daarnaast kun je terecht voor benodigdheden voor je tuin, hengelsport en aquarium.

Verkoop van filters voor bedrijfsmachines

Bij Snijder Filtertechniek bv. uit Hasselt is tevens één van de hoofdsponsoren van de rijvereniging. Snijder Filtertechniek is al ruim 30 jaar een betrouwbare partner voor de verkoop en levering van mobiele en industriële filters. Zij leveren voor al uw machines en toepassingen, zonder uitzondering!

ruitersportartikelen

Ruitersport de Kroon uit ‘S-Heerenbroek is ook een hoofdsponsor van onze rijvereniging. Deze ruitersportzaak heeft een ruim assortiment aan ruitersportartikelen voor ieder wat wils. Daarnaast is ook nog eens het leuke dat deze winkel in de buurt van Hasselt ligt. Gaat je zoon of dochter op paardrijles? Of heb je een nieuw sjabrakje nodig voor je trouwe vriend? Shop dan je paardenspullen bij De Kroon Ruitersport.

Land- tuinbouw mechanisatiebedrijf Rietman beschikt over een groot aanbod landbouw producten. Rietman is beschikt over een vestiging in Hasselt en Sint Jansklooster. Rietman is sinds de oprichting in 1938 vooruitstrevend in de landbouw.

Overige sponsoren